Minulé

2024

3. října 2024, Praha

Konference Efektivní nákup i letos ukázala, že nákupní týmy čelí výzvám, které přicházejí zvenčí, ale jejich síla spočívá v tom, jak se s těmito výzvami dokážou vyrovnat. Digitalizace, automatizace a umělá inteligence hrají stále důležitější roli v každodenním fungování nákupních oddělení, avšak ani tyto nástroje nemohou nahradit klíčové lidské dovednosti jako je vyjednávání a budování vztahů s dodavateli. Budoucnost nákupu je tedy nejen v technologických inovacích, ale i ve schopnosti adaptovat se a aktivně měnit svůj přístup. Na konferenci se sešlo více než 60 šéfů nákupu napříč různými odvětvími.

Ohlednutí za celou akcí je dostupné také na blogu Controller Institutu ZDE.

Děkujeme všem vystupujícím:

Michal Lehar | Martin Zelinka| Barbora Pohanková | Štěpán Křeček | Štepánka Hanáková Hanušová | David Voják | Hana Kořínková | Barbora Brabcová | Lenka Antonová | Milan Babica

2023

22. listopadu 2023, Praha

I v roce 2023 jsme diskutovali nad trendy v nákupu. Celou konferenci odstartoval moderátor Michal Lehar, který představil koncept 4P nákupu – People, Profit, Planet a Process. V tomto duchu pak probíhali následné tematické bloky. Slyšeli jsme například, jak harmonizovat očekávání neboli spojovat nákup s dalšími odděleními ve firmě, jak budovat silné týmy pro úspěch v turbulentním čase nebo jak zabezpečit, aby úspory z nákupu skutečně zvýšily profit firmy. Nechybělo ani téma uhlíkové stopy a scope 3 a ChatGPT a další AI nástroje a jejich využití pro firemní nákup.

Děkujeme všem vystupujícím:

Michal Lehar | Josef Krulich | Barbora Pohanková | Martin Zelinka | Martin Jonaštík | Michal Šebek | Jan Madzia | Eliška Froschová Stehlíková | Tomáš Rudolský | Radek Soukup | Michal Kristiňák |Barbora Brabcová | Peter Mikuláš | Lukáš Vyskočil

2022

23. listopadu 2022, Praha

Letošní ročník byl opět plný zajímavých přednášek z praxe. Nabitého programu se zúčastnilo 50 účastníků, kteří si mohli poslechnout příspěvky o trendech v nákupu a také diskutovat na témata jako je měření uhlíkové stopy a mapování dodavatelského řetězce. Děkujeme moderátorovi Michalu Šebkovi a také Janu Madziovi a Michalu Leharovi za vedení diskuzních bloků. 

       

                                                                                

       

       

        

Více fotografií ke shlédnutí ve fotogalerii. 

Klíčová témata 

  • Uhlíková stopa u nás a našich dodavatelů 
  • Mapování dodavatelského řetězce a logistických toků 
  • Efektivní nákupní tým 
  • Nákupní proces bez dotyku lidské ruky 
  • Energie, měření, a jak se s tím poprat 
  • Jak může nákup přispět k plynulé výrobě 

 

V jakém složení jsme se sešli? 

47% Manažer/ vedoucí nákupu 

26% Nákupčí 

9% Ředitel jiného úseku 

18% Ostatní (projektový manažer, referent, specialista) 

2020

22. září 2020, Praha

Klíčová témata: 

  • Top management a nákup
  • NÁKUP 4.0 – Automatizace nákupu
  • NÁKUP 4.0 – Roboti bourají hranice
  • Jak v Microsoftu zjednodušujeme a modernizujeme nákupní proces
  • Výsledky průzkumu Procurement Survey 2020

Složení účastníků:

Z 37 účastníků bylo:

40 % manažerů nákupu

25% vedoucích nákupu

35 % ostatní (referent, specialista …)

Fotografie z akce – zde v galerii.

2019

21. března 2019, Praha

Klíčová témata:

  • Nákup a jeho role ve firmě
  • Schizofrenie nákupčího? Jak komunikovat uvnitř i vně firmy
  • Dodavatelé – hledání úspor přímo u „zdroje“
  • Trendy v nákupu 2019+
  • Výsledky Procurement Survey 2019

Složení účastníků:

Z 49 účastníků bylo:

27 % ředitelů nákupu

48 % manažerů nákupu

25 % ostatní (referent, specialista …)

Poměr zastoupení firem výroba : služby činil 54:46.

 

Fotografie z akce v galerii.

 

2018

17. dubna 2018, Praha

 

Více fotek v galerii.

Klíčová témata:

  • Jak uchopit STRATEGICKÝ NÁKUP ve Vaší firmě?
  • Jaké TRENDY a INOVACE hýbou NÁKUPEM v 21. století?
  • Jak ROZVÍJÍTE LIDI ve Vašem nákupu?
  • Jaký přístup preferujete k Vašim DODAVATELŮM?

Složení účastníků:

 

 

2017

23. března 2017, Praha

Více fotek v galerii

Klíčová témata:

  • Za jakou cenu se ještě vyplatí nakupovat?
  • Jaké další náklady může levný nákup uvnitř firmy vyvolat?
  • Jak řídit dodavatele?
  • Jak řídit výkon v nákupujak efektivně motivovat nákupčí?
  • Jak na nákup energií či komodit na evropských burzách.

Jak setkání probíhalo? Přečtěte si na blogu.