Děkujeme za sdílnost, co se Vám na ročníku 2020 líbilo:
- Sdílení svého know-how v oblasti automatizace.
- Neformální atmosféra, inspirace pro další práci.
- Kombinace fyzické konference a virtuálního světa.
- Vystupující mluvili o realitě, nikoliv o teoretické a ideální fikci.
- Otevřenost, příklady z praxe, zaměření na proces zamyšlení – koncepčně to všechno zapadalo do sebe, je dobře, že jsou zastoupené různé obory (služby, výroba, finance…).
- Mix prezentací a panelových diskusí, pohodová atmosféra.
- Velmi profesionálně připravená konference. Poznal jsem mnoho nových kolegů z nákupu.
- Zajímavé předávání zkušeností z různých společností a výborná atmosféra.
- Velké firmy řeší podobné problémy v rozvoji jako naše střední a je dobré se od nich poučit v rozvoji.
- Super konference s možností diskuse.
- Jsem na podobné akci poprvé a moje očekávání byla naplněna.
- Praktická představená řešení i s postupy, jak se k nim došlo. Velmi inspirativní.
- Nejlepší témata byla za mě „Roboti bourají hranice“, „Nákupní proces v Microsoftu“, „Výsledky procurement survey“
- Moc se mi líbila prezentace Jana Madzii, vůbec celé téma zaměřené na osobu nákupčího je super. Také slyšet z komerční oblasti souznění je fajn. Také se mi líbilo, že byl přítomen i zástupce neziskového odvětví. Vše bylo velmi poutavé a poučné
- Setkání se zajímavými lidmi, spokojenost.
- Uvědomění, že všichni řešíme stejné věci, ale přístup, nadhled a řešení ostatních může být a je inspirací. –
- Byl jsem příjemně překvapen, jak jste za relativně krátkou dobu byli schopni přepnout do hybridního modelu tzn. přenášet konferenci on-line.
- Představení nákupních procesů a jejich automatizace v jednotlivých firmách. Dále mě zaujalo široké spektrum účinkujících a sdílení zkušeností. Přínosem pro mě byly informace z praxe, které lze implementovat do našich současných nákupních a schvalovacích procesů.
Na ročníku 2019 jste ocenili:
- Oba panely byly velmi zajímavé. Pohled CEO na fungování ve firmě.
- Vystupující v dopolední části dokázali zaujmout, jejich postřehy a zkušenosti jsou použitelné i pro jiná odvětví
nákupu. - Diskuze hledání úspor.
- Shrnutí, trendy v nákupu.
- Zaměření na praxi, otevřená diskuze, sdílení zkušeností.
- Věcné diskuse, přínosné názory kolegů.
- Zajímavé info týkající se nákupních trendů, nástrojů + zkušeností přednášejících a účastníků.
- Lidi, atmosféra, nestrojenost.
- Názory, zkušenosti panelistů a diskuze zapojení účastníků školení. Závěrečné shrnutí.
- Setkání s profesními kolegy.
- Pestrá témata, prezentující.
- Moderátoři, průběh. Různé aspekty firem v nákladovém oddělení.
- Atmosféra, zapojení publika, debata.
- CEO prezentace.
- Otevřená atmosféra, příklady z praxe, aktivní přístup účastníků, shrnutí na závěr.
- Sdílení zajímavých informací mezi nákupčími. Sdílení zkušeností.
- Otevřená diskuze. Vizualizace – kladná, záporná. Širší, hlubší komunikace.
Na setkání Efektivní nákup 2018 se vám líbilo:
„Výběr nových členů nákupního týmu, nákupní aliance.“
„Panelová diskuze! Příklady z praxe vedení firem, hodnocení dodavatelů a nákupčích.“
„Sdílení konkrétních případů, zkušenosti z jiných oblastí.“
„Otevřené diskuze – sdílení zkušeností i s ostatními účastníky (perfektní).“
„Výměna zkušeností, porovnání přístupu ostatních nákupčích.“
„Praktické příklady, rozdílné pohledy a názory.“
„Vedení diskuzí – výborné, nejvíce využiji k rozvoji lidí, hodnocení dodavatelů.“
„Vřelá atmosféra, zajímavé postřehy a zároveň různorodost oborů.“
„Skuteční odborníci, praxe.“
Na setkání Efektivní nákup 2017 naši účastníci ocenili:
„Odbornost, užití case studies, Make/buy –proces rozhodování, analýza rizik.“
„Diskusní panel, formát konference.“
„Organizace, rozdělení do menších diskusníchskupin – diskuse byly pro mě nejpřínosnější.“
„Řízení výkonu u nákupu.“
„Zkušenosti z praxe, problémy s ohodnocením energie, dobře podáno p. Krejčím.“
„Spontánnost vystupujících.“
„Výměna informací o fungování nákupu v různých průmyslových oblastech.“
„Líbily se mi příklady z praxe, zaujaly mě pohledy na outsourcing.“
„Organizace, zázemí, zajištění.“
„Úroveň hotelu, organizace, občerstvení.“
„Velmi příjemná atmosféra.“
„Vysoká účast, program, různorodá témata.“
„Spousta zkušeností ke sdílení.“
„Praktické zkušenosti z reálného života.“
„Výběr témat.“
„Svižné tempo, aktivní zapojování publika.“